zondag 9 maart 2008

Dé NAAM!!

Ein-de-lyk, we zyn eruit!!
Onze uk zal gelukkig niet naamloos door het leven gaan, want we hebben een naam voor hem/ haar :-D
T was nog een hele discussie hier, ik had al heel lang een naam in gedachten, maar Maikel vond em eerst niet zo.....Maikel had een naam, die vond ik echt 3x nix :-S
En daarnaast wilde ik graag een 2e naam (niet om te vernoemen, maar gewoon, t staat zo mooi ;-) ), en Maikel maar 1.......
Je snapt t, gediscussieer alom hier, en aangezien 1 mei toch wel errug dichtby komt nu, toch eens tyd om de knoop door te hakken!
Dus nu hebben we een compromis gesloten:
Onze uk krygt maar 1 naam (Maikel zn zin), maar dan wel myn naam (dus myn zin hihi).
Pfffff dat is weer een 2 do thing op mn lystje minder ;-)
Nu heb ik jullie natuurlyk ongelooflyk nieuwsgierig gemaakt naar dé naam hihi, maar aangezien dat een nog groter geheim is dan of t een hy of een zy is, moeten jullie toch nog echt een paar (nou ok, 7....) weekjes wachten!
Fyne avond iedereen....... ;-)

4 opmerkingen:

Unknown zei

Ohhh spannend! Ben supernieuwsgierig! Is het nog allemaal een beetje vol te houden? ;-)

Anoniem zei

Weet zeker dat het een mooie naam is.Maar ik ben zo nieuwsgierig . Dat worden 7 lange weken HA HA.
Groetjes Dionne

*~SCRAP-GEK~* zei

YES!!! JOEHOE!!!! fijn dat jullie eruit zijn....hihihihi! groetjes marije.

Je@net zei

Hi, hi, we hadden kunnen weten wie hier z'n zin zou krijgen ;-)
Fijn dat jullie het eindelijk eens zijn!!