zaterdag 29 maart 2008

Verlof en de kaartjes klaar :-D

Ja eindelyk is t dan zover, ik heb zwangerschapsverlof (nou ok vanaf maandag hihi)
4 weken en 3 dagen voor de uitgerekende datum! Moet zeggen dat ik best een béétje trots ben op mezelf dat ik t zolang heb vol gehouden, de laatste week was t allemaal wat zwaarder, maar toch nog wel te doen, ben zelfs nog naar een halve studiedag geweest! Daarna lekker uit eten geweest met de collega's van de Kleine Robbe en Robbedoes. Was weer erg gezelli!
ik be ook erg verwend door de ouders & kinderen, bloemen, kleertjes, chocola en knutselwerkjes hadden ze voor me mee gebracht, zoooooo lief :-D En ook Antoinette had wat leuks geknutseld met de kids, thnx girl!
Nu komt er een tyd van relaxen, dingen voor mezelf doen, de laatste dingetjes regelen, middagslaapjes en voorbereiden ;-)
Want nog maar 4 weken en 5 dagen, en dan is t 1 mei, de tyd is GEVLOGEN! En dan niet met een gewoon vliegtuig, nee ik gok minimaal een F16 ;-)
Ben vandaag mn verlof goed begonnen, want Marye, Jeanet, Esther en ik hebben vandaag de kaartjes gemaakt. En ze zyn zo goed als af, alle 100!! Pffff wat ben ik daar bly mee zeg, weer een ding wat van mn 2-do list af kan! Jullie zyn schatten meiden, bedankt!!
Als strax de kleine geboren is, moet er nog een kaartje aan de binnenkant, en dan kunnen ze zo op de post! Ben helemaal bly met mn kaartje, t is precies zo geworden zoals ik gehoopt had! Sorry, maak iedereen natuurlyk heel nieuwsgierig, maar hoe het kaartje eruit ziet, blyft nog ff geheim ;-)
Morgen gaan we in Dieren kyken voor een box, een koloniale (teak) met een lade. Hoop dat het wat is, kan dat ook van mn lystje af hihi.
2 be continued....

7 opmerkingen:

Ingrid zei

Jeetje....wat gaat de tijd toch snel. Ben heel benieuwd hoe de kaartjes geworden zijn, maar ik moet dus nog even geduld hebben begrijp ik voordat je ze hier of op je andere blog laat zien. ;-) Heerlijk dat je nu verlof hebt. Lekker rustig aan doen en de laatste dingetjes regelen. Geniet ervan, meis!

xoxo

Unknown zei

Ohh spannend allemaal!!! Nog 4 weekjes. Geniet van je zwangerschapsverlof en vooral van de kleertjes die klaarliggen en ook van de babykamer. Daar zat ik elk avond om goed rond te kijken, en het idee te krijgen dat ik mam word. Dus geniet ervan....want F16 gaat nl erg hard!

Scrapliefs Kirs x

Je@net zei

Graag gedaan meis! Was ook errug gezellig zo met z'n allen!!!
En nu lekker genieten van je verlof!! En van Maikels verjaardag vandaag ;-)
Happy Birthday Maikel!!!

Monique Helfrich zei

Lijkt zeker snel gegaan!!! Krijgen we ook nog een foto van je te zien met ongetwijfeld een hele mooie buik?
veel plezier in je verlof!

Unknown zei

Oh..lekker met verlof, geniet ervan meissie ;-)

Anoniem zei

Hey Tamara,

Denk even niet aan werken
Rust uit en geniet,
Van jullie lieve kleine wondertje
Dat straks de wereld ziet!

Geniet er lekker van meid en we zijn benieuwd!

Kus Janneke en de boys

*~SCRAP-GEK~* zei

niks te danken meid! ben blij voor je dat ze nu zo goed als klaar zijn! :-) enne...volgens mij heb je de box gekocht..heb ik gehoord, dus showen maar...ben super benieuwd joh! geniet maar lekker van je zwangerschapsverlof!!! je hebt het verdiend...nog een paar weekjes...spannend!!!! groetjes marije.