dinsdag 11 maart 2008

Verloskundige!

Afgelopen maandag moest ik weer op controle by de verloskundige.
Ik moest dit keer 1x alleen, omdat er 's avonds geen plek was, en Maikel overdag moet werken.
De bloeddruk was weer perfect, 110/70, dus nog mooi laag.
Nog steeds pyn in mn rug, maar dat zal ook wel zo blyven tot ukkie eruit is ;-)
De pyn in mn zy en onderin mn buik komt ten eerste van de banden, en ten tweede (en ik had al zo'n vermoeden......) van het INDALEN!!
Jaja, ons beebje ligt al mooi met het hoofdje naar beneden (al 3 controles ;-) ) en is ook al ingedaald! dacht dat het daar nog te vroeg voor was, maar de Vk zei dat dit al heel goed kon, en dit is dus ook t geval. kan t ook wel merken aan t lopen, volgens my "waggel" ik wat meer hihi.
Met t voelen naar t hoofdje zei de VK nog maar es dat ik van die harde buikspieren had haha, nu maar hopen dat die de boel dan weer mooi strak trekken ná de bevalling ;-)
Ook weer t hartje geluisterd, dit gaat echt steeds harder! Beebje doet goed zyn/ haar best daarbinnen :-D
-> Oja, ik heb ook maar es een agenad toegevoegd aan de zykant van mn blog ;-)
Fyne avond iedereen!

3 opmerkingen:

Iris zei

Ooh het begint ook echt al lekker op te schieten bij jullie!!! Spannend hoor! Ik ben zo benieuwd!
Fijn dat je kindje al aan t indalen is. Weet je in ieder geval zeker dat ie goed ligt! Al is het wat lastiger lopen idd....
balen van de pijn in je rug. Tja nog even volhouden en dan weet je waar je het allemaal voor doet!

*~SCRAP-GEK~* zei

oooooh Tammie, wat fijn dat alles goed gaat met het beebje!!! YES!!! ben net thuis van vakantie, maar moet natuurlijk meteen even op je blog lezen wat ik allemaal gemist heb, want ik wil natuulijk wel op de hoogte blijven he!!! hihihi! jammer dat je zo'n last heb van je rug jo, maar je weet waar je het voor doet he...dan is het iets draagelijker denk ik!!! doe het maar rustig aan meid...enne genieten joh!!! groetjes marije.

ps. ga nu vlug je berichtje lezen van de naam...spannend...ben wel heel nieuwsgierig wat het worden gaat hoor....nog maar even wachten tot het geboren is....spannend!!!

Je@net zei

Spannend, we gaan aftellen meis!! Komt nu echt steeds dichterbij!!
Zie je volgende week op de studiedag!! Moeten we meteen maar ff bijkletsen....tijdens de luch of zo ;-)