zondag 2 maart 2008

Nog maar 4 weken werken, buikfoto's, kwaaltjes en leuke link!

Wauw.
Heb t al eerder gezegd, maar t gaat allemaal zo snel. Ik hoef nog maar 4 weken te werken, en dan heb ik al verlof! 31 maart, op de verjaardag van papa-in-spé, is mn eerste verlof dag!
Mn buik groeit ook flink, iedereen staalt versteld als ze me weer een keer zien haha. En als ik naar de foto's kyk die byv in december gemaakt zyn (terwyl ik toen mn buik al wel best dik vond), is dat nix vergeleken met nu!
Zo was mn buik in december:

En zo zag mn buik eruit tydens de laatste echo (sorry, heb nog geen recentere foto...):

Wat een verschil hè?? Zal binnenkort snel een foto maken waarop je het wat beter kunt zien!
Ondertussen toch wat meer last van zwangerschapskwaaltjes:
Meer last van de rug, vooral als ik te druk ben geweest. Ben naar de fysio geweest voor tips, en zy zei dat therapie niet nodig was, alles zat goed, ik moest alleen 1) meer op mn houding letten (dwz buik beetje in, en borst vooruit ;-) en 2) helemaal nix meer tillen, of ff snel stofzuigen! en tenslotte 3) schoenen met iets een hakje (3/4 cm) was beter dan platte schoenen. Voor de rest deed ik er al alles aan volgens haar om de rugpyn te beperken.
Verder nu ook last van maagzuur, t komt gelukkig (nog) niet omhoog, maar heb wel steeds dat nare gevoel in mn keel....
Ook t id dat ik nu wat meer vocht vast begin te houden, niet extreem, maar kan t merken aan sommige schoenen, en aan dat ik af en toe last heb van mn pols.
Maar om optimistisch te blyven: t is allemaal nog goed te doen, en als t hier by blyft, heb ik nog niet veel reden tot klagen ;-)
Tot slot nog ff een super gave link:
Hier maken ze echt héle gave buikschilderingen!! Staat wel op mn verlanglystje dus, maar of we daar nog een beetje budget voor over hebben..... :-S
Nou ik ga verder met t baby album scrappen, fyne dag iedereen!

2 opmerkingen:

Je@net zei

Gaat zeker snel joh!!! Nog maar 4 weekjes werken....en die vliegen voorbij, dat zul je zien!! Sterkte met al je kwaaltjes!!

*~SCRAP-GEK~* zei

nog maar vier weekjes werken...jeetje...dat gaat snel zeg...wauw! en tja...zwangerschapskwaaltjes hoort erbij, maar is niet leuk...ik hoop dat het hierbij blijft en niet erger word! doe het maar rustig aan! en elkker genieten meid...voor je het weet is het beebje er...spannend! en die belly painting...GAAF!!! maar zo ver weg...*shock* hihihi! groetjes marije.