donderdag 7 augustus 2008

nog ff geduld....

Ben jullie niet vergeten hoor ;-)
Het 2e deel van het vakantie verslag komt eraan, maar mama heeft zoveel foto's gemaakt die ik moet laten zien, en dat duurt ook best lang om ze allemaal te uploaden (wat een moeilyk woord zeg..) dus moeten jullie nog even geduld hebben ;-)
Mama is ook alweer 2 dagen aan t werk, en gisteren is ze met Marye en Jeanet helemaal naar Leeuwarden geweest, want er kwam iemand uit Canada, waar ze mee gingen scrappen.
Maar mama is dus alweer druk druk druk, en aangzien zelf typen nog een béétje moeilyk is (soms probeer ik t wel, maar dat vind mama dan meestal nie goed, aangezien zy dan net moet typen hihi), moet mama me wel helpen.Maar we zyn dus druk bezig met het verslag!
Mama eerste werkdagen zyn goed gegaan, papa en oma hebben op my gepast. Ze had my wel heel erg gemist zei ze, maar het was ook leuk om alle kinderen, ouders en collega's te zien.
En t was net alsof ze nooit weg is geweest, goed hé :-)
Nou ik ga weer verder met t vakantie verslag. Zal jullie eerst nog even een foto laten zien die mama vóór de vakantie had gemaakt, om te laten zien dat ik klaar was voor de vakantie hihi.
Oja, papa moest heel hard lachen om de foto, maar ik vind em wel lief, en mama ook ;-)

Oja, vandaag ben ik 3-3-3 :-D
3 maanden, 3 weken en 3 dagen oud!

Doei allemaal, tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi Luna, ik kom gauw weer een keertje langs om te knuffelen hoor...je bent al zooo groot geworden! ik ben benieuwd naar alle vakantiefoto's hoor! LOL! doe je mama de groetjes van me! dikke kus Marije.

Je@net zei

Aaaaah, wat een leuke foto!! Dat hoedje staat je super schattig!!
Fijn dat mama het weer helemaal naar d'r zin heeft op werk en jij vermaakt je vast wel met papa en oma ;-)
Fijn weekend!!