vrijdag 8 augustus 2008

vakantie verslag deel 2

Zo daar was ik weer voor het 2e deel van myn (ons) vaantie verslag.
Maandag 28 july:
Hier had ik al over verteld, maar ik was helemaal vergeten te vertellen dat papa, mama en opa (oma paste weer op my) nog op zoek gingen naarde waterfal die we op de heenweg tegen waren gekomen.
Nou ze hebben em tenslotte gevonden in Nohn:
En dankzy de aanwezige wasbak kon ik nog lekker in een geimproviseerd badje hihi:
Dinsdag 29 july:
Vandaag zyn we met zn allen naar het wildpark in Daun geweest, daar kon mama mooi haar nieuwe lens uitproberen. Ze heeft een hele hoop foto's gemaakt (ja wanneer ook niet haha) dus ik zal jullie er een paar laten zien:
Het was heel erg warm weer, wel 32*, maar ik heb lekker de hele weg geslapen, dus niet veel van alles mee gekregen ;-)
S'Avonds had ik wel wat moeite met de warmte, pfff veel te warm om te slapen, dus dat lukte niet, maar ik was wel heel moe, dus werd ik niet zo gezellig. Gelukkig bedachten ze dat ik t wel lekker zou vinden om alles uit te trekken, en hmmm, dat was heerlyk koel!
Woensdag 30 july:
Vandaag een echte actieve wandeldag. Eerst de bult hoog geklommen naar de Manderscheid Burcht, tjonge, met 32*, daar hadden papa en mama (en opa en oma niet zo eigenlyk hihi) wel wat moeite mee. Ikke zat lekker in de BabyBjörn, dus had ik nergens last van ;-) Als ik dorst kreeg, kon ik mooi wat water drinken, en later dronk ik mn flesje op een terrasje in de schaduw.
Daarna gingen we een rondje lopen om een kratermeer, het Pulvermaar. dat was heeeeerlyk koel, zo onder de bomen door het bos. Ik heb dus weer lekker geslapen!
En:......er waren ook ECHTE filmopnames bezig voor een film voor op de duitse RTL, dat was wel gaaf, we waren dus een beetje in:
En over TV gesproken: die hadden ze daar ook :-D
Weer zo heet vandaag, dus mooi niet dat ik ging slapen vanavond. Ik mocht lekker by mama op schoot helpen met Rummikub (daar is mama nu helemaal verslaafd aan, sinds ze een paar x de pot heeft gewonnen haha)
Snachts sliep ik elke keer wel goed hoor, tot 8uur s'morgens :-D
Oja dit was t uitzicht vanit ons huisje:Donderdag 31 july:
Alweer t laatse dagje vandaag.
En nóg warmer, wel 33*!!
Vandaag zyn we naar 2 plaatsen geweest, eerst naar Trier, en toen naar Cochem. Want we hadden nog maar 1 dag, en allebei de plaatsen waren de moeite waard om te bezoeken!
Kyk zelf maar:


Vrydag 1 aug:
Vandaag gingen we weer naar huis, de vakantie zat erop. Wel jammer hoor, het was heel erg leuk!
Maar ook wel weer fyn om in mn eigen bedje te slapen!

Zo dat was ons vakantie verslag, bedankt voor het lezen.
Ik ga snel slapen, want morgen wil mama een poging doen om met my naar babyzwemmen te gaan.
Alleen: t begint om half 12, en dat is nou net flessie flessie tyd. Dus hoe ze dat gaat doen ;-)
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!

3 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

WOW! jullie hebben echt veel leuke dingen gedaan op vakantie! super leuk om te lezen allemaal! groetjes marije.

Je@net zei

Prachtige foto's zeg!! Jullie hebben zo te zien een heerlijke vakantie gehad!! En mama kan weer lekker aan de scrap ;-)

Heidie zei

wat een leuke foto's. En mama kan weer lekker scrappen met de foto's.
groetjes Heidie