dinsdag 26 augustus 2008

Shop till u drop?? babyzwemmen en een hele speciale datum vandaag!

Hallo allemaal!
Daar was ik weer eens!
T is alweer een poosje geleden dat ik jullie op de hoogte heb gebracht, maar t is hier ook zo druk.
Mama is weer aan t werk, en ik moet er toch wel een beetje aan wennen hoor! Gelukkig hoeft ze nu alleen 'smiddags te werken, dus dan is t nie zo lang. Maar nu wil ik soms nog steeds niet slapen, en dan wil ik lekker tegen mama aan hangen, tot ik in slaap val.
Ook wil ik niet meer by iedereen op schoot, dan ga ik gewoon heel hard gillen, net zolang tot ik terug mag naar mama. Want ja, soms wil ik zelfs niet by papa! Vinden mama en papa niet zo leuk, maar ja, ik kan er ook nix aan doen. Ik zat zo lang by mama in de buik, dat ben ik helemaal gewend!
Ik vind het ook niet altyd leuk als er iemand die ik niet ken boven de kinderwagen gaat hangen. Dan kan ik toch helemaal nix meer zien!
Wel drink ik tegenwoordig 4 flessen ipv 5, ik lag 's avonds steeds lekker te slapen, en dan moest ik weer wakker gemaakt worden voor de laatste fles om 10uur. Dus nu drink ik de laatste om half 9, en dan de 1ste weer om half 9. goed van my hé.
T consultatiebureau zegt dat dat eigenlyk pas met 5 maanden moet/ mag, maar ik was weer zo goed gegroeid, dat t wel goed was.
Ik weeg nu al 6805gr en ben al 62cm!
Heb ook weer prikjes gehad, bah, dat vond ik echt níet leuk! Ik heb ze daar goed laten horen hoor dat ik t er helemaal niet mee eens was! Gelukkig hoef ik nu pas weer prikjes als ik 11 maanden ben!
As weekend kryg ik misschien een groentehapje van papa en mama. Ja ze hebben eindelyk myn gekwyl en smachtende blikken als ze aan t eten zyn door ;-)
Vandaag is t een hele speciale dag!
Het is precies een jaar geleden dat mama deze aan papa liet zien:
En we weten allemaal wat daar t resultaat van was hihi:
Mama die niet kan stoppen met shoppen voor my!!
Een nieuwe jas, die andere is veel te klein:
Bypassende bandana:

Nieuwe broeken, want mn andere passen niet meer om myn melkbuikje hihi:

En by dit broekje een bypassend tuniekje:
Deze bolero:
Die past weer hier by:
En tot slot nog deze slofjes/ schoentjes, voor als t wat frisser is/ wordt buiten:
Ook heb ik leuke slofjes gekregen van oma, ze passen alleen nog niet:
En voor volgend jaar zomer heb ik alvast deze coole slippers van Kimberly en Didi gekregen:

Stoer zyn ze hé!

Ik ben nóg steeds niet naar babyzwemmen geweest! Kwamen we laatst by t zwembad, is er in de vakantie alleen recreatief zwemmen :-(
En dat tot 31aug!!
Dus we kunnen volgende week pas beginnen!
Mama hoopt dat mn zwembroekjes nog passen, maar anders heeft ze ook alweer een leuke gezien by Villa Happ hahaha.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Je bent echt zo groot geworden.Had je 2 weken niet gezien i.v.m vakantie en ik kende je bijna niet terug.Je was zelfs een beetje eenkennig tegenover mij HA HA
Maar dat gaat vast goed komen.Je zult het voortaan toch op donderdag middag met mij moeten doen.Heb er echt zin in.Dikke kus Dionne

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi Luna, wat gezellig om weer even iets van je te horen meis! wat ben je toch weer verwend door je papa en mama! hihihi! en wat goed dat je weer zo gegroeid bent! YES! ik kom snel weer een keertje langs hoor, vond het de vorige keer zooooooo gezellig! ik hoop dat je wel lekker bij mij op schoot wilt zitten! LOL! veel plezier met al dat geknuffel wat je met je mama doet! hihihi! en een dikke knuffel en kus van mij! liefs marije.

Je@net zei

Zoooooo, wat is ons kleine meisje weer verwend zeg! Prachtig hoor al die mooie nieuwe kleertjes!!