woensdag 31 oktober 2007

Bloedprikken :-S

Nou vandaag had ik met mezelf afgesproken dat ik toch echt bloed moest laten prikken (dit moet altyd als je zwanger bent), nadat ik zo'n 3 weken de tyd had gehad om moed te verzamelen :-(
Want, zoals de meesten wel weten, ben ik onzettend bang voor naalden (beetje vreemd als je bedenkt dat ik een tattoo en een tongpiercing heb, maar goed...)
Heb iedereen geprobeerd mee te krygen, maar helaas kon er niemand, dus ben ik in mn uppie gegaan (*slik*).
Maar.......ik kan zeggen dat het me 100% is meegevallen :-D Ik heb me echt voor nix druk zitten maken!
Ik was niet echt bang voor de pyn, t is meer t idee van die naald....
Heb gewoon niet gekeken, en eerlyk gezegd dat ik bang was. Had een hele lieve, al wat oudere vrouw, en die kletste gewoon gezellig weg hihi.Ze heeft wel 5 (!!) buisjes afgenomen (ik: is dat allemaal van my *shock* zij: ja maar er zit nog genoeg in hoor LOL)
Dus dat hebben we ook weer gehad. Was toen ik thuis was wel wat slapjes, maar na een opkikker tuinkruiden was dat ook weer over. Heb nu alleen nog een gevoelige arm, maar dat gaat vanzelf wel over.
Nou fyne dag nog iedereen!

3 opmerkingen:

R zei

Oeh ik *haat* prikken!!!! Heb er al zóveel gehad mijn hele leven, maar nog steeds!!! Moest maandagavond voor de griepprik, heerlijk! Nu rode en dikke arm ;)

Gelukkig viel het heel erg mee!!! :)

Marjolein zei

Ach stakker.. wat een ellende als je daar zo bang voor bent!Fijn dat et meegevallen is, het helpt wel als je een lief iemand aan de andere kant van die naald hebt hoor:-)

Je@net zei

Heeee stoertje!!! Ben trots op je hoor!!
Fijn dat het meeviel, dat maakt het de volgende keer wat gemakkelijker ;-)