zondag 21 oktober 2007

Onze eerste baby-aankopen!!

Om de één of andere reden wilde ik niet eerder spulletjes voor ons beebje kopen tot ik de 12weken grens/ eerste echo gepasseerd was.
Noem het bygeloof, of wat dan ook, het voelde gewoon niet juist om dat te doen. Kado's van anderen kon wel, maar zelf iets kopen niet. Gek hè ;-)
Maar NU, ik ben de 12 weken voorby, en het einde is nu al zoek LOL.
Nee het valt wel mee hoor, tot nu toe heb ik gekocht: een ienieminie speentje van difrax (sinds ik die voor t eerst zag, ben ik er verliefd op!!), een tube zwitsal buik balsem (hhmmmmm wat ruikt dat toch lekker) en een super mooie bolabal (met zo'n geluidje erin). Zo kan de hele wereld zien dat ik zwanger ben hihi (mochten ze nog twyfelen over mn buik LOL).

A closer look; en uiteraard wou ik niet zo'n standaard bal, maar een speciale:

Oja, en mn eerste echt zwangerschapsbroek!! De 2e is in bestelling by Prénatal! Aangezien mn eigen broeken toch echt te krap worden (en ik niet hele dagen in leggings kan lopen :-P) moest ik er toch maar aan. En wat heb je dan al gelyk een super buikje in zo'broek met band hihi.
Ook hebben we gisteren de babykamer gekocht! Dionne bracht ons op de hoogte van de site, en omdat de winkel gisteren voor t laatst open was, hebben we besloten de babykamer maar vast te kopen!! En hy is zóóóóóóóó mooi!! Kyk en oordeel zelf:

Nou dat was de update voor vandaag!
bedankt voor jullie bezoekje!!

9 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

ooooooooh......super super super gaaf joh!!! helemaal mooi! groetjes marije.

R zei

Oooow wat een leuke dingetjes allemaal!!! :)

Marjolein zei

Oooooh wat heerlijk meid, wat een schattig speentje!! En Zwitsal is zo lekker....... Die bal vind ik gaaf, was er nog niet toen ik met zo'n buikje liep.....(wordt het nu minder scrap en meer baby aankopen?? ha ha!!)

En die kamer.. super meid!!!! Geniet ervan!

Je@net zei

Ooooooh, wat ziet dat er allemaal schattig uit! En wat een lief kamertje, wat zal beebje daar lekker slapen straks!!
En je broek is trouwens ook super (die had ik al gezien ;-) ben benieuwd naar de broek in bestelling!

Anoniem zei

Hé Tammie!
Echt heel mooi jullie babykamer! Geniet er maar lekker van en op naar de volgende aankopen!
Groetjes Sabine

Anoniem zei

Hee, dat ziet er goed uit zeg! Wat gaaf he! Toch heerlijk om allemaal dingetjes te gaan shoppen dan he..ik kan niet wachten ook bijna! Maar voorlopig komt straks eerst een verbouwing hier dus na tijd ga ik me uitleven!

Leontine zei

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Tamara......en wat een geweldige kinderkamer!!

Anoniem zei

Thank's Dionne ha ha Hij is echt super mooi.En toch nog snel je ketting gehaald hij is echt wel leuk.

Heidie zei

Wat een mooie babykamer. En die rest van je aankopen zien er ook erg goed uit.
groetjes Heidie