dinsdag 23 oktober 2007

Kinderen zyn zóóóóó leuk :-D

Vandaag moest ik by de bso boven werken (8-12 jaar), die kids vinden t ook helemaal super dat ik zwanger ben, een paar van die meiden zyn helemaal bezorgd "doe maar rustig aan hoor" zeggen ze dan, lach me dood. En de hele tyd mn buik bekyken, en erover aaien echt lief haha. één van die meiden ging de hele tyd tegen de baby praten en kusjes op mn buik geven, super lief toch! En my maar uithoren over van alles hihi. Reuze interessant natuurlyk!! LOL.
Echt jammer dat ik daar weg ga :-( ga deze kids zo ontzettend missen!! En zy balen ook flink dat ik weg ga :'-(
Maar gelukkig zitten ze in de buurt, dus ik kan lekker op visite! Heb ze namelyk moeten beloven dat ik ze mn steeds dikker wordende buik kom showen, en strax uiteraard beschuit met muisjes kom brengen, en de kleine kom laten zien!
En de grotere kids kunnen natuurlyk ook by my op de bso op visite komen :-D

3 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi Tammie, lief hoor van de bso meiden! natuurlijk gaan ze je super missen en jij hun ook, maar gelukkig kunnen jullie nog bij elkaar op visite! LOL! groetjes marije.

Je@net zei

Oooh, wat leuk!! Ja, die kids zullen jou zeker missen en andersom!!

Monique Helfrich zei

O wat is dit leuk zo'n blog. En wat heb je er leuke dingen op staan! Die ontwikkelingslijn vind ik helemaal geweldig!!! Ik zou het er haast nog eens voor over doen.... hahahaha just kidding... alhoewel ... ;)