woensdag 17 oktober 2007

ECHO!!!!

Jaja daar was ie dan, de langverwachte echo.
En het was PRACHTIG!!!!
Alles was goed, lag goed op schema, en beebje lag er lekker by. Was wel super bewegelyk, lykt zeker op mams LOL.
Ook hebben we het hartje horen kloppen, heel speciaal, net of je een kudde paarden hoort hihi, zo snel!!
Naar aanleiding van de goeie echo (de vrouw die de echo deed zei ook dat ze nix zag) toch maar besloten om de nekplooimeting niet te doen. We hebben er gewoon vertrouwen in dat alles goed zit, heb ook geen moment getwyfeld dat we wel eens een kindje met t syndroom v Down zouden kunnen krygen (niet dat ik zo naiëf ben, heb gewoon t gevoel dat t goed zit ;-), en daarom hoeft de meting van my ook niet.
Nou ik zal jullie niet langer laten wachten, tatatatata, hier zyn de echo foto's:

BTW sorry dat jullie ze pas 2 dagen later te zien krygen, maar blogspot deed t niet goed, dus ik kon geen foto's uploaden ;-)

8 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

ooooooh tammie en maikel....wat super super super gaaf !!!! ik ben zo blij dat alles goed was en wat een mooie echo foto's! je kunt al zo goed zien dat het echt een mensje is!!! joehoe ben helemaal blij! en tammie echt super vaak sorry sorry sorry dat ik de echo vergeten was! schaam me echt diep....ga vanaf nu alles opschrijven, zodat ik het nooit meer vergeet! love you! groetjes marije.

Unknown zei

Wat een super news, dat las ik op de blog van Jeanette, de scrap-grandmother in spe!!!! Gefeliciteerd!
Dan kijk ik er al uit naar mooie foto's en met name scrap objecten!
Ik zal zeker dit blog volgen.

Scrapgreetz Kirs (hartenkersje)

Anoniem zei

Geweldig gefeliciteerd
!!!! en prachtige echo fotos!
lekker genieten!

Heidie zei

Tammie en Maikel, hartelijk gefeliciteerd. Ik las op de blog van de scrapoma in spe dat jullie zwanger zijn. En wat een mooie echofoto's. Ik zal hier nog wel vaker langs komen om te kijken en om op de hoogte te blijven.
groetjes Heidie

Marjolein zei

Geweldig!! Goeie foto's hoor, duidelijk he? Fijn dat het goed is allemaal meid!!

Lach me slap om m'n sis.. scrapnanny..... oh oh, die krijgt et er druk mee straks!!

R zei

Geweldig zeg!!!!

Van harte gefeliciteerd allebei!!!

Fijn weekend!

Iris zei

Hoi hoi, via de blog van Jeanet kom ik hier.
Jee wat leuk voor jullie zeg! Ontzettend gefeliciteerd! Fijn hè zo'n eerste echo. Dan weet je echt zeker dat het allemaal goed zit!
Ik ben nu zelf 24 weken zwanger. Het blijft nu nog steeds zo bijzonder!
Ik wens je een hele fijne zwangerschap, geniet ervan!
Enne leuk idee zo'n baby blog.
Moet ik misschien ook eens doen,

groetjes Iris

Anoniem zei

Hallo mag ik me ff voorstellen ik ben dionne je "tante" leuk om je voor de eerste keer te zien.Ben wel nieuwsgierig of je je aan de traditie houdt en een meisje bent of dat je lekker je eigen zin gedaan heb en toch lekker een jongentje bent. maar wat je ook bent je bent een mensje waar we zeker heel veel van gaan houden groetjes en een dikke knuf Dionne