woensdag 10 oktober 2007

Hoe is t nu?

Ja eigenlyk wel goed :-D
Heb steeds meer t idee dat ik wat meer energy kryg (dat ik nie zoveel hoef te werken, helpt ongetwyfeld mee) en de misselykheid is tot nu toe binnen de perken gebleven (dwz: ik hoefde niet te spugen, YAY!!)
Nog maar een week en 1 dag, en dan heb ik de 12 weken grens bereikt!!
Tuurlyk kan het na die tyd altyd nog fout gaan, maar toch blyft die 12 weken iets waar ws iedere zwangere naar toe leeft :-D
Oja, heb laatst een foto van mn buik gemaakt, ahum:

Nou daar gaat mn "strakke" buik haha. En dat al na 9 weken :-O Nou ja, t is voor een goede zaak zal ik maar denken.

T zal nu wel mensen op gaan vallen vermoed ik, vooral nadat ik net 7 kilo af was gevallen met sonja ;-) Heb in ieder geval nog geen vragen gehad haha. Ach volgende week mag ik t echt aan IEDEREEN vertellen, JOEPIE!!!

5 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Tamara,

Ook hier dan nog maar een keertje.
GEFELICITEERD meid, en natuurlijk ook Maikel, maar ja die heeft zijn werk er opzitten, de komende maanden zijn voor jouw rekening.
Ga samen een leuke tijd tegmoet en geniet ervan. Nu nog lekker met zijn tweetjes, maar over een tijdje is het met de rust gedaan.

Veel plezier nog beiden, en tot snel.

Anoniem zei

Lady Ice (& mister Steam?),

Hartelijk gefeliciteerd met deze chemische reactie. Ast maar geen waterhoofd wordt HAHAHAHA, nee geintje. 't Wordt een geweldige tijd die daarna alleen nog maar wondelijker wordt. Bijvoorbeeld de 1ste x Efteling!

Geniet! Gio

Je@net zei

Ha, ha, zwaai jij voorlopig maar dag met je handje tegen je strakke buikje!!
Maar wat geeft het, dit ziet er super gaaf uit Tammie! Geniet ervan!!

*~SCRAP-GEK~* zei

ooooooh tammie, gaaf zeg dat je al een buikje ziet!!! joehoe! leuk leuk leuk! enne bijna twaalf weken....daar leef je inderdaad toch naar toe....dat kan ik me best voorstellen! tot gauw! groetjes marije.

R zei

Prachtig om te zien Tamara!