zondag 11 november 2007

DVD, pretecho en.........wat gevoeld!!

Ja daar ben ik weer eens ;-)
En met een speciaal nieuwtje.....want ik denk dat ik ons beebje gevoeld heb :-D
Afgelopen maandag dacht ik al iets te voelen, maar dat was maar 1x. Dit voelde alsof er iets (iemand dus in dit geval hihi) tegen de binnenkant van mn buik stootte!
Nu lag ik vanmorgen met de angelsound(deze mocht ik van Samantha lenen, super om het hartje te kunnen luisteren!!) op bed, en elke keer als ik hoorde dat de kleine bewoog, voelde ik een soort "plopje" Echt heel grapppig, weet haast zeker dat dat hem/ haar was :-D :-D :-D
Ben helemaal gelukkig :-D :-D :-D
Verder heb ik net via marktplaats de DVD "Het wonder van het nieuwe leven" van Lennart Nilsson gekocht, dus die hoop ik deze week binnen te krygen!! Zo leuk, ben toch zo benieuwd hoe de dvd is!! Echt een kykje by mezelf naar binnen hihi.
Morgen gaan we weer naar de verloskundige, dan zullen we wel de uitslag krygen van het bloedonderzoek, en een verwyzing voor de 20-weken echo.
En..........1 dec gaan we naar babyview voor een pretecho!!! JOEPIE!!!! Kan echt niet wachten!!
En dan natuurlyk hopen dat ze kunnen zien wat het wordt.....

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Tamara,

Wat gaaf dat je de baby gevoeld heb! Super gevoel he?
Hoe gaat het verder met je? Voel je je goed?
En al een buikie? Tijd voor foto's op de site.
Hoe is het op het werk??
Ben benieuwd.
Groetjes Janneke en kus van de jongens

Je@net zei

Ooooooooooooo, wat een bijzonder moment zal dat geweest zijn!! Super joh!!
Succes bij de verloskundige vandaag!!

Anoniem zei

icie........gaat goed met je en de kleine als ik het zo lees.

ook wij je vrienden van de GPC volgen het op de voet,...... spannend.

groetjes, ook aan Maikel

hannes

Iris zei

Hoi hoi,

gaaf gevoel hè. Ik vond het super toen ik ons beebje voor het eerst voelde. Heel vreemd maar na een paar dagen weet je zeker dat het je baby is. En fijn dat je hem/haar al voelt! Ik had dat ook al lekker snel.
Gaaf dat je ook een pretecho hebt bij Babyview. Wij hebben hier in de buurt ook een babyview zitten. Als het goed is gaan wij vrijdag voor een echo.
Met hoeveel weken hebben jullie hem?

Nou ik zou zeggen geniet ervan!!!

*~SCRAP-GEK~* zei

oooooooh tammie....wat super cool zeg! echt heeeeel speciaal!!!! wauw! ben zoooo blij voor jullie en een pretecho......gaaaaaf! groetjes marije.