woensdag 7 november 2007

Sporten....

Sinds ik weet dat ik zwanger ben, was ik nie meer wezen sporten.
Echt schandalig, ik weet 't, maar was ten 1e doodmoe, en ten 2e wou ik eerst de 12 weken voorby zyn!
Nou inmiddels heb ik weer genoeg energy, en die 12 weken grens is allang voorby! Dus ben ik gisteren weer lekker naar
bodyjam geweest.
And that felt GOOD!! heb niet zo fanatiek meegedaan als ik eerder altyd deed (dat zal ik beebje niet aandoen haha), maar t voelde wel lekker om weer wat te doen!
Op maandag ga ik nu trouw naar zwangerschapszwemmen met Samantha, zy is nu 21 weken. Een stuk rustiger dat zwemmen, maar ook ontzettend leuk!! En gezellig om met andere zwangeren te kletsen!!
Nou fyne dag iedereen, ik ben vry, dus ga genieten van mn vrye dagje (niet van het weer, want zo mooi is t niet :-P)

3 opmerkingen:

R zei

Gezellig en lekker om weer te sporten!!! Geniet van je vrije dag!

Je@net zei

Goed dat je weer bent gaan sporten Tammie!!
En dat babyzwemmen zal ook heerlijk zijn joh....zeker als je straks een paar maanden verder bent!!

*~SCRAP-GEK~* zei

hey tammie, goed dat je weer bent wezen sporten joh...en fijn dat het zwangerschapszwemmen zo gezellig was! groetjes marije.