donderdag 15 november 2007

Verloskundige!

Afgelopen maandag zyn we voor de 2e keer naar de verloskundige geweest.
Daar kregen we de uitslag van het bloedonderzoek: alles was goed, alleen mn bloedsuiker zat tegen de grens aan, dus nu moet ik nog een keer prikken :-( en nu s'morgens als ik nix gegeten heb (en de vorige keer zeiden ze dat ik best van tevoren mocht eten, grrrrr als ze dat nou gelyk gezegd hadden!!)
Ook had ik de laatste dagen wat last van mn buik, dit was bandenpyn, maar kon ook nog op een blaasonsteking wyzen, dus dat moet ik ff in de gaten houden :-S
Verder was alles goed, ze heeft naar het hartje geluisterd en mn buik gevoeld, en ze was helemaal tevreden.
Oja: ze zei dat ik sterke buikspieren had!! Ikke: waar dan?? Hahahahaha.

4 opmerkingen:

Janine zei

he meid!
Fijn dat alles goed!!!
Toch altijd weer fijn om t weten toch!!!:)
Enne ja je bloedsuiker zal vast ook goedkomen, kan altijd ff anders zijn als je net hebt gegeten!Fijn meis!
Nou zie en spreek je gauww weer kee???
Hele dikke kus van mij

Iris zei

Hey hey

balen zeg dat je nog een keertje bloed moet laten prikken... maar ik hoorde dat je wel een bikkel bent ;)
Tja niet handig dat ze zeggen dat je beter niet kunt eten van tevoren. Waarschijnlijk zal het de 2e keer allemaal wel beter zijn.

Wij hebben net de pretecho gehad. Helemaal leuk! Ik ben nog nieuwsgieriger geworden hoor. We weten nl niet wat het wordt. EN die vrouw had het wel gezien natuurlijk! Ik wil het ook weten maar mijn vriend niet. We besloten het dus maar niet te vragen...erg moeilijk!

Leuk dat jullie de echo ook al bijna hebben! Jullie willen wel weten wat het wordt toch?
Heb jij ook nog de 20 weken echo of doe jij ipv die echo, de pretecho bij babyview?

Nou geniet lekker van je zwangerschap want de weken vliegen echt voorbij! Enne die bandenpijn gaat vast snel over!

x

*~SCRAP-GEK~* zei

hey Tammie, fijn dat alles goed was! alleen wel jammer dat je weer bleod moet laten prikken gggrrr! maar je kunt het...de vorige keer vond ik het zo stoer van je! toppie! wanneer was ook alweer de pretecho? spannend hoor! groetjes marije.

Je@net zei

He girlie, fijn dat alles goed was.....alleen de bloedsuikers dan nog een keer!! Wanneer moet je prikken? Als ik vrij ben en je hebt een hand nodig om in te knijpen, dan ga ik met je mee!!