dinsdag 27 november 2007

Ziek :-( *snik*

Ok ik geef t toe: ik ben ziek :-(
T begon zondag met een neus die verstopt zat, nou inmiddels heb ik overal spierpyn, hoofdpyn van hier tot tokyo, en zitten volgens my al mn holtes verstopt. Met als gevolg dat ik t dus de hele dag benauwd heb (en s'nachts is t nog erger.....)
Bah, als ik ergens een hekel aan heb!! Zit al vanaf 9uur in mn pyama, met 0,0 % zin om me aan te kleden.....
Vandaag moet ik werken van half 3 tot 6, ga wel (tja eigenwys hè), maar we zyn met zn 2en, dus als ik t niet volhoud, kan ik weer naar huis. Vanaaf niet sporten dus!
Morgen ben ik vry, en ik hoop me dan donderdag weer wat beter te voelen, want do & vr moet ik ook gewoon werken. En zaterdag hebben we de pretecho, dan wil ik dus echt niet ziek zyn!!
Ik moet van mezelf nu maar een beetje rustig aan doen, want de vorige keer dat ik zo verkouden was, liep ik er veel te lang mee door, met als resultaat een byholte-ontsteking en een flinke portie anti-biotica! Dat kan ik nu dus echt niet gebruiken, en ons beebje ook niet!!
Oja, vannacht heb ik gedroomd dat we de echo hadden, en dat het een meisje was! Ben benieuwd hihihi.
Nog maar 4 dagen, 0 uur en 17 minuten!!!

3 opmerkingen:

Wendy Schoonhoven zei

Heel veel sterkte Tamara, ziek maar goed uit...Enne... heel veel plezier zaterdag met de echo..ik ben benieuwd of je droom uitkomt. Die van mij kwam wel uit...xxx Wendy.

Je@net zei

Balen meis!! Heb je wel gemist vandaag, maar soms is het beter om te luisteren naar je lichaam!
Goed voor jezelf en voor beebje zorgen hoor!!
Beterschap xx

*~SCRAP-GEK~* zei

jeetje...je moet wel goed voor jezelf en beebje zorgen he?! ziek eerst maar lekker uit, voordat je wer aan het werk gaat....en helemaal nu...nu de vijfde ziekte heerst! heel veel beterschap.....ik hoop dat je zaterdag weer opgeknapt bent! spannend hoor...die pretecho!! enne...leuke droom hoor....ben erg benieuwd naar jullie beebje!!! die foto's van een pretecho zijn zoooo mooi....zo echt al! heel erg gaaf! beterschap en zorg goed voor jullie he! groetjes marije.