woensdag 28 november 2007

Thuis

Nou hier even een update ;-)
Ben gisteren om half 5 maar weer richting huis gegaan, of ja eigenlyk eerst richting de drogist voor dampo-balletjes (voor t stomen), menthol spul voor in bad, en een nieuwe neusspray!
Ben gisterenavond begonnen met stomen, dat moet/mag 3x per dag (t liefst hang ik er de hele dag boven!) dus hoop dat t snel helpt.
Voor morgen op t werk is vervanging geregeld, dus ik kan gelukkig lekker rustig aan doen!
Hoop alleen dat ik aankomende nacht wat beter slaap dan afgelopen nacht, kon alleen slapen als ik half zat, en dat is dan weer nie zo fyn voor mn nek enzo :-(
Nou ja, t zal vanzelf wel weer over gaan :-D
Fyne dag iedereen!

4 opmerkingen:

Wendy Schoonhoven zei

Tamara, ik heb nu twee keer geprobeerd je te emailen maar het lukt niet. Kun je me een berichtje sturen via het SA forum? Thanks en sterkte hopelijk voel je je gauw beter, xxx Wendy

Anoniem zei

Hey meisie beterschap voor je hoor....heb je lang niet gezien maar heb net ff op je blog je kinderwagen zitten bewonderen en vind em helemaal WAUW...
en je buikje....hihi...mooi hoor...

Groetjes Esther

Iris zei

tja mams, denk aan jezelf hè. Ziek het maar goed uit.
Beterschap!!!

*~SCRAP-GEK~* zei

heeeeel veel Beterschap meis! enne heel veel sterkte morgen met bloed prikken...hoop dat je snel de uitslag krijgt! duimen gaan hier in turbostand! ik denk aan je! dikke knuffel van mij! (marije)